En toen scheen de zon

En maakte ik de seashore sundress naar een patroon van Oliver +S.  Een makkelijk patroon geeft men aan maar als ge dat echt deftig wilt doen dan steekt ge daar toch wat tijd in. Het valt niet gauw voor maar vandaag vind ik mijzelf helemaal geweldig omdat ik dit mooie jurkje in mekaar gekregen heb.

Of maatje 6-12 m passend gaat zijn voor een kindje met maatje 74 valt nog af te wachten. Het lijkt mij vrij klein en smal.

De stof is sweet hearts van Robert Kaufman. Ik heb ze ooit gekocht bij Vermiljoenshop maar ze staat niet meer online helaas. Helaas ja,… want ik heb enkele stukken misknipt waardoor ik nu nét te weinig stof heb om er nog een bloomer uit te halen. Tedoemme é! Maar dat kan de pret voor mij nu even niet bederven,… ik ga er vandaag nog vaak naar kijken, naar mijn jurkje.

4 thoughts on “En toen scheen de zon

Geef een reactie

