De manische naaister

Ik heb hier nogal wat naaiwerk verzet deze week. Soms doe ik maanden niks en soms produceer ik ’t één  na ’t ander.  Sommige dingen lukken en andere hebben mankementen, dat zal altijd zo zijn.

Zo lag de gratis tutorial met patroon van Rebeka  Lambert hier al lang op ’t schap met de al geknipte stof en al erbij. Ik moet wel fan zijn van ‘de Robert’ want dit is alweer een Kaufmanstof uit de remix collectie door Ann Kelle. Vintage bloemekes en kleuren, ik ben er zot van.

En zo’n tas, dat is op een wip en een flik af hé. Alleen die vouwen hé,… ik had ze nochtans met spelden bij mekaar proberen te houden maar tevergeefs,… ze staan open aan de basis. ’t kan niet altijd feest zijn hé. Maar Liesl van de Oliver +S patronen heeft mijn jurk op Flickr al beoordeeld als zijnde ‘adorable’ en met zo’n compliment ben ik al heel content. Dus post ik nu een tas met een afwijking aan de pleats.🙂

6 thoughts on “De manische naaister

  1. ‘ k Ben het echt niet eens met je tag “misbaksel”! Heel mooie tas, wordt er op slag vrolijk van!🙂 (Geweldig trouwens dat je wasdraad stiekem komt piepen op de foto)

Geef een reactie

