Itty Bitty niet naar mijn goestinkski

Een baby geboren, een kraamcadeau in de maak. En het bleef in de maak. Ik geloof dat ik wel 5 versie’s gemaakt heb en geen enkele was naar mijn goesting. De baby in kwestie is intussen al bijna een maand oud. ‘k zal maar gauw iets gaan kopen dus.

Patroontje kwam van made by Rae, de itty bitty babydress. Zeer schattig maar mijn rimpels komen nooit uit en de afwerking van den binnenkant is niet naar mijn goesting. Op de -slechte- foto mijn eerste creatuur dat van allemaal nog ’t meest naar mijn goesting was. Behalve de afwerking van den binnenkant dan. Ik weet het,… Ik ben nogal een precieze als ’t voor iemand anders is,… Daarom dat ik ook liever niets voor iemand anders maak want ik word er zot van, echt compleet zot om mijn gerief perfect te krijgen. Heeft er hier iemand soms een goei pilleke voor?

Stof komt van Pauli en de fournituren van Hexagoon.

12 thoughts on “Itty Bitty niet naar mijn goestinkski

  1. Ma joeng, doe niet zo raar, da’s keigoed gelukt! En de binnenkant ziet ge niet als ’t kind het aan heeft hè, zo red ik mijzelf daar uit🙂

    Is dit de pasgeborene-versie of de peuterversie? Want ik zou er ook zo eentje willen maken voor een anderhalfjarige, maar ik weet niet of die peuterversie dan niet veels te groot gaat zijn…

    • Dit is de 1-3 maandenversie. Hoe groot de peuterversie juist is weet ik niet maar ge kunt dat patroon toch gemakkelijk verkleinen en vergroten?
      En ’t is niet gelukt zie maar eens naar de rechter roklijn, die loopt niet even schuin als de linker.🙂

  2. Bij een baby’tje zie je dat toch niet als dat ofwel binnenin niet perfect is ofwel als de roklijn iets schever is. Baby’s liggen enkel hé!
    Ik zou er heel blij mee geweest zijn! Zonde van die moeite én die schoon stofkes!

  3. Moh gij, ’t is gewoon keigoed gelukt. Mooi kleedje. Ik moet er binnenkort ook eentje maken. Ik heb het patroon nog niet goed bekeken. Zit er een rits in?

  4. Ik vind het een heel mooi geslaagd kleedje maar begrijp je volledig als ’t op perfectie aankomt. Ik ben ook zo,hoeveel ik al niet gemaakt heb en niet afgegeven maar iets nieuw kocht..niet te doen.
    Dus als je die pil vind, hier zit ook een kandidaat.

  5. Heel mooi!! Maar als je jezelf er niet goed bij voelt, alhoewel misschien gaat het afgeven je een beter gevoel geven want het ziet er echt super uit!!!

  6. Pingback: Pamperzakskes en juffencadeau’s « h AN dgemaakt

Geef een reactie

