Twee geheime werkjes

Ik mag ze nu publiceren want ze zijn geschonken aan de jarige. De jarige vond de NOEKS-tas wel mooi maaaar,… ze kunnen mij pick-pocketten want ge kunt er zo in grabbelen en eigenlijk is die schouderriem te breed om schoon te kunnen bruinen en zoverder enzovoort.

Dan maar eens gekeken hoe we dit zouden kunnen oplossen en een extra stuk zaklichaam uitgesneden en ertussen gewerkt. Ziezo, een streepjeszak met een flap die sluit met twee magneetjes. Achteraf bedacht ik me nog dat het mooier was geweest als ik de magneten tussen de lagen stof had gestikt ipv ze erbovenop te naaien. ’t zal voor een volgende keer zijn, hopelijk wordt er nu niet meer gepick-pocket.🙂 De smallere riem om beter te kunnen bruinen heb ik niet gemaakt. Bruinen, da’s toch niet gezond. Op deze manier valt de tas natuurlijk minder mooi. Misschien dat dat betert als ze gevuld is. Strepig is ze in ieder geval genoeg.

DSC_6484

En dan nog een tweede geschenkje dat ik toch maar afgegeven heb maar dat eigenlijk compleet mislukt was wegens te moeilijk voor mijn machien. Ik weet nu ook dat fleece een vuiligheid is om mee te werken. Veel te veel pluizen in uw spoelhuis en zo. De man werd ingeschakeld om de vervelende werkjes op te knappen en duwde de bovenrand vol met vulsel. Op de voorkant appliceerde ik ook nog mevrouw haar naam maar ook hier heb ik nog héél veel oefening nodig. Ikzelf trok zelfs geen foto van mijn mottig creatuur. De poes, die vond het precies allemaal goed genoeg.

5529_1126104484554_1585432312_30295554_6782037_n

Geef een reactie

