Weet je wat ik zie als ik gedronken heb?

 beestjes, beeeeeeeeeeestjes,…:-) Vrolijke beestjes, zo heet het superleuke boekje waarmee ik na een rondje banieren thuiskwam.

s_878

Allemaal makkelijke en zeer helder uitgelegde haakpatronen om de leukste, kleurrijkste diertjes ter wereld te maken.

Wat ik ook nog vond was: kleurrijk motieflint, zijdepapier om mijn in de maak zijnde verjaardagscadeautje mee in te pakken, stempelstiften voor de oudste en een FQ Tilda stof. Jawel, nu ook stoffen in uw banier. Erg leuke motieven maar per meter verkocht superduur. De FQ’s zijn met hun 2.35 euro beter te betalen en leuk voor kleine projectjes. Wat ik niet vond en waarvoor ik eigenlijk ging was dunne gekleurde elastiek. Ze hadden enkel witte, zwarte en gouden op bobijn en dat was niet echt wat ik zocht. Wie weet waar ik deze kan vinden mag het mij zeggen.😉

Verder passeerde ik nog de veritas zoals bijna iedere dag. Een waar festijn met een naar alles grabbelende peuter op je rug die vandaag een dikke kralenarmband wist buit te maken, gelukkig had mijn alziend oog het in de mot.

En dan wou ik natuurlijk nog wat haakkatoen om aan mijn diertjes te beginnen maaaaaaar helaas, helaas,… het wolwinkeltje is gesloten tot 24 augustus.

2 thoughts on “Weet je wat ik zie als ik gedronken heb?

  1. Dunne gekleurde elastiek vind je ook in Hexagoon, met hopen en in alle kleuren. Iets dikkere gekleurde elastiek haalde ik vroeger in het suikerboonwinkeltje in de Parijsstraat maar ik weet niet of ze dat daar nu nog hebben. Als je elastiekjes zoekt om achter een knoopje te haken om zo een klein tasje te sluiten: ik gebruik daar ook wel eens haar-elastiekjes voor. Die kan je in grote pakken en in alle kleurek kopen en dat is ook heel goedkoop.
    Wist je ook dat je in de Veritas je kassaticketjes kunt laten stempelen en als je ze dan bijhoudt tot je een bedrag van 200 euro hebt gekocht, krijg je een kortingskaart van 10% die een jaar geldig is. Wel leuk als je daar veel koopt😉
    Haken of breien is niet mijn ding maar hohohohoho, hebben ze Tildastof in de Banier??? Daar moet ik dan een dezer ook eens naartoe.
    Pufpuf, nu terug naar het zwembadje…

  2. Jaja, echte Tilda in de banier. Ik denk 15 euro/ meter en 2.37 euro voor een lap van 0.51 op 0.37 cm maar aar kunt ge wel iets mee. Helaas is die winkel hier om de hoek dus ik moet mij altijd heel erg inhouden om er niet binnen te lopen.
    Goeie tip van de veritas én van de haarrekkers, dat ik daar niet opgekomen ben. Ik puf verder achter mijn stikmachine.

Geef een reactie

