Centjes

Een kind van tegenwoordig vraagt geen cadeautjes meer voor verjaardagen. Een kind van tegenwoordig vraagt gewoon centjes. Centjes zullen het zijn maar dan toch geschonken in een zelfgemaakt zakske.

Idee schaamteloos gepikt vanop de geweldige site van Eloleo en de tutorial staat dus op Balancing Everything.

Maar wat een gedoe om het te maken. Drie pogingen had ik nodig. Het eerste was lomp, het tweede was scheef en het derde was in de rapte dus ik ben het sluitingske en de knoop vergeten maar FOERT ik was het beu. De centen steken erin en dat zal vermoedelijk het belangrijkste zijn voor de jarige.

Stof met print komt van de banier (TILDA) en de andere zijn overschotten van den IKEA.

DSC_7209

DSC_7210

DSC_7211

9 thoughts on “Centjes

  1. Oh, jammer van de sluiting. Misschien een pitserke in de plaats, dat kan je altijd achteraf nog opnaaien? Mooi stofje. Hmm, ik kon het niet laten en ben hetzelfde gaan kopen.

  2. Jammer ja maar gelukkig heb ik me toch de moeite niet genomen, het ding werd niet eens bekeken. 😦
    Schoon stofke hé, benieuwd wat het jouwe gaat worden. 🙂

  3. Maar nee Annelyse. Eerst een proefversie maken met slechte stof of baalkatoen. De rits is echt heel makkelijk, het was ook mijn eerste keer. Gewoon proberen.

Geef een reactie

