Secret Santa

Ziezo, mijn pakket is klaar. Ik had gehoopt het voor den 20ste bij mijn geheime bestemmeling te krijgen doch,… ziekte stak stokken tussen de wielen. Vandaag geraakte het op de post en dan is het nu spannend afwachten wat de ontvangster ervan gaat vinden,… Foto’s van de doos heb ik niet omdat ik ze in den B-Post zelf heb samengesteld en foto’s van de ingepakte cadeautjes evenmin omdat ik de slechtste inpakskter ben van België en omstreken. Dat wilt ge dus echt niet gezien hebben.

Mijn eigen pakket is inmiddels ook al toegekomen maar weeral wegens ziekte heb ik nog geen foto’s kunnen nemen. Die mag u dus dra verwachten.

1 thoughts on “Secret Santa

  1. Je bent niet de enige van wie het eigenlijk een beetje te laat op de post is gedaan, hier van hetzelfde! Ik dacht dat het tegen de 24e moest zijn aangekomen… Hopelijk komt mijn pakketje snel bij de bestemmeling aan, de post beloofd wel dat het binnen de 24u aankomt, maar met dit slechte weer, weet je maar nooit, hé.

Plaats een reactie