Een dikke awoert aan den B-post!

Maandag verstuurde  ik mijn pakket. Uit curieuziteit ging ik zopas eens kijken of het veilig en wel afgeleverd werd en wat zie ik? Het is deze namiddag pas gesorteerd in Antwerpen. Is dat 24 uur B-post? Wat zegt ge? Sneeuw? Tutut, diene sneeuw lag er maandag ook al, dan had ge mij maar een goedkopere verzending moeten aanbieden omdat ge de 24 uur niet kon garanderen.  Allé lap, nu ben ik dus nog later dan 1 dag te laat en dat allemaal dankzij ♫♫ tra-la-la-la Bie-hie-poooooooooooost.♫♫ ‘k Was het misschien toch beter met de arreslee gaan afgeven.

Update 2 dagen na verzending: het pak is onderwege voor distributie. Spannend!

11 thoughts on “Een dikke awoert aan den B-post!

  1. Hier van tzelfde! Het mijne is vrijdag verstuurd, vandaag op internet gecheckt via track & trace en daar stond “maandag gesorteerd in Antwerpen, dinsdag gesorteerd in Charleroi, dinsdag gesorteerd in Antwerpen”… terwijl het naar Kortrijk moet! De toer van België in de sneeuw, ze zijn daar goed bezig. tsss

  2. Awel, wij hebben vandaag voor het eerst in 5 werkdagen post gekregen… En dan hebben ze niet eens de moeite genomen om aan te bellen voor een aangetekende zending… gewoon een papier in de papier in de bus!

  3. Oh, ik kan hier ook verhalen vertellen. Ik wacht al drie weken op een pak uit de US en dat is blijkbaar ook vertraagd door de sneeuw. Terwijl het pak dat op dezelfde dag uit hetzelfde kantoor verstuurd werd hier wél al 2 weken is. Pfff, en u naar het kastje van de muur sturen, dat kunnen ze ook goed. Vooral met dat ergerlijke liedje van ‘Perfect Day’, gezongen door de engeltjes van Scala als wachttoontje. Het ìs helemaal géén perfect day!
    Maar allé, ik kan er nog mee lachen. Als het ooit nog toekomt zal ik al content zijn.

  4. Het is aangekomen! Hoe ik aan die wonderlijke voorkennis kom? Ewel, uw pakje was dus voor mij – en je hebt mijn avond, dag, en de volgende dagen goedgemaakt! Ik had echt gehoopt dat er iemand mijn Secret Santa zou in elkaar steken die kon naaien, breien en dies meer. Blij als een klein kind pakte ik dan ook mijn fantastische pakjes uit. 🙂
    Ik probeer er vanavond over te bloggen. Als ik al mijn wierook vind. 😉

Geef een reactie

