Een kussen met een naam erop

Indien mogelijk meegeven met uw kleuter: een kussen voor de snoezelhoek. Gelieve er wel duidelijk de naam op te vermelden.
Volgens mij is dat inorde.
Zo u zelfs de intentie zou hebben om voor een nageslacht te zorgen en u staat voor de naamkeuze en u merkt al dat u vroeg of laat een onweerstaanbare drang zou kunnen krijgen om met flockfolie te werken dan heb ik één goede raad: kies een korte.😉
De stof is iets van Freespirit dat al heel lang niet wist wat het wou worden. Blij dat het uiteindelijk een snelle kussensloop werd want zo scheeftrekkend hebben we ze zelden gehad.
En ik hoor u denken: paspel? Paspel is pffff als het rap moet gaan en voor mij is dat kussen zo al even schoon. Voila.

Onlangs bijgewerkt4

6 thoughts on “Een kussen met een naam erop

  1. Paspel zou de aandacht maar afleiden van die schone letters!
    En inderdaad, dat is de enige reden waarom ‘Elisabeth’ misschien toch niet zo’n geweldig idee was, dat past niet eens op mijn flockblaadje. Misschien voor brusje toch maar een kortere naam zoeken, al zijn we nog steeds in de wolken van onze ‘Elisabeth’🙂

Geef een reactie

