Shopper

Vorige week schoven hier twee toffe cadeaubonnen door de brievenbus. ‘Groten dank’ lieve nicht, stof en wol dat komt hier altijd van pas. Zodus ik wou haar bedanken,…
Bij de lading zakdoekpakkenzakjes van eind vorig jaar, viel haar oog op een exemplaar in een stof waarin ik haar ooit eens een klein zakje gevuld met washitape maakte. Ik hield dat opzij maar ik wou nog iets. Dus nam ik het Zo geknipt-boek.

Voor mij mag men dat boek nomineren als het meest bruikbare naaiboek van het afgelopen jaar. Van alle naaiboeken die ik vorig jaar insloeg is dat infeite het enige dat ik echt gebruik. Als ik op zoek ben naar een cadeautje dan is daar altijd iets in te vinden.

Van de bloemenstof had ik nog een ministuk liggen. Mits wat gepuzzel en gecombineer van stoffen kwam daar uiteindelijk het opvouwbare boodschappentasje uit.  Dus hees ik mij daarnet in koerspak, bond het pakje met de snelbinder op de buis van de fiets en fietste richting brievenbus van de nicht om aldaar met al mijn kracht het pak door de brievenbussleuf te stoempen.

2013-01-08

Het jaar is goed begonnen want ik overwon reeds de vloek van de granny square,… geen idee waarom maar zo’n vierkant haken dat lukte mij niet. Op Pinterest vond ik een leuke uilensquare en na uren haken, terug aftrekken, vloeken en opnieuw proberen is het me gelukt. Ruk aan die wolresten catania,… een uilensquare-deken komt eraan. Geen idee over hoeveel jaren dit project lopende zal zijn. 🙂

P1030917

2 thoughts on “Shopper

  1. die boodschappentasjes in ’t klein en daarna groot zijn superhandig, het mijne/jouwe steekt altijd in mijn handtas voor een tussendoors kringwinkelbezoekje ofzo 🙂 wat een mooi setje voor de lieve nicht!
    en jeuj voor het overwinnen van het granny-monster – daar gaan mooie dekentjes uit geboren worden, ik voel het!

  2. Ik ken maar één iemand die een snelbinder gebruikt rond de buis van haar fiets … en dat ben jij ! Zo maf, jong ! Chique dat je die shopper ondanks het kleine lapje bloemetjes dat je over had zo schoon net in die bloemetjes opgevouwen kreeg … mooi !

Geef een reactie

