Kerstgevoelens

Dat komt op zo één keer op een jaar, de kerstgevoelens. Dit jaar waren ze er al vroeg bij, al een geluk want ik ben er toch even mee bezig geweest. Toen ik Christels kerstboek onder ogen keek kon ik niet wachten om eraan te beginnen. Mijn eerste stuk werd een kerstkrans voor op het werk.

Daarna maakte ik het engeltje op de kerstbal. Fotografisch gezien eerder een Bengel want ze bleef maar in ’t rond draaien waardoor ik ze niet deftig getrokken kreeg.

Op Pinterest vond ik het idee van de kartonnen Rudolf. Die kreeg ook een plaatsje in ons lokaal op ’t werk. Om helemaal in de kerstsfeer te komen kreeg hij bollen in zijn gewei en een rood lint om zijn nek. Ik vind hem geweldig.

En ook al is ’t nog maar begin december en is de Sint zelfs nog niet het land uit,… het zal dit jaar weer zeer snel kerstmis zijn! How how how!

Kerstkrans VogelsP1020702

2012-12-03

2 thoughts on “Kerstgevoelens

Geef een reactie

