Berengoed nieuws en de zoommaat in inch’en

Berengoed nieuws van Beerfocus want Sterretje werd teruggevonden tussen een hoop boekentassen als ik het verhaal tegoei begrepen heb.

Maar nu had ik eigenlijk nog een andere vraag. Ik naai heel vaak met patronen met naadwaarden in inch. Ik zet dat niet om maar werk en denk al gewoon in inch. Afmeten doe ik met de inchkant van mijn lintmeter. Maar nu ben ik eigenlijk al lang op zoek naar een zoommaat zoals wij die kennen maar dan in inch,… zou dat bestaan? Ik ben dat nog nergens tegengekomen?

 

2 thoughts on “Berengoed nieuws en de zoommaat in inch’en

  1. Pingback: GSM-zakje nummerke 2 | h AN dgemaakt

Geef een reactie

