De kikkertjes zijn aardig om te zien

Het einde van het schooljaar al, dat is toch bijna niet te geloven?
En vreselijk genoeg stak de val van het paard stokken tussen de wielen van mijn timing,…
Zo kwam het dus dat het juffencadeau voor dit jaar nooit af geraakte en ik een noodoplossing moest verzinnen.
Gelukkig werden er in de klas van de oudste centen opgehaald voor een grote cadeau dus moest ik enkel de juf van de eerste kleuterklas nog van iets hANdgemaakts voorzien. Gezien ik had horen waaien dat haar olifantenklas vanaf volgend jaar de kikkerklas zal heten, haakte ik in de rapte een kikkertje op een lelieblad. Het is niet veel maar de eerste decoratie is daarmee toch al binnen.
Volgend jaar beter zullen we maar zeggen.

En wat onze ingegipste dochter betreft: de consultatie van vandaag verliep positief. Geen operatie en de rechter hand zou na 3 weken al uit het gipsverband mogen. OEF!

2 thoughts on “De kikkertjes zijn aardig om te zien

Geef een reactie

