Creatief in een ander opzicht

’t Zal hier gene vette zijn, de komende weken. Afgelopen zaterdag kwam de oudste dochter ongelukkig ten val bij het paardrijden en brak alletwee haar armen. We zullen hier dus alle creativiteit uit de kast moeten halen om haar zo nuttig als mogelijk bezig te houden. Al uw tips zijn dus welkom.

Ik maakte ondertussen al 2 draagdoeken in een mooi stofje maar ze wilt ze niet dragen omdat ze zich dan opgehangen voelt. Ik kan daar wel inkomen. Dus die tonen we niet. Ook voorzagen we een rolstoel. Niet omdat er iets aan haar benen mankeert maar omdat stappen met twee gebroken armen toch niet zo evident bleek als we dachten. Ge moet die dingen in hoogstand houden, uw balans is weg als ge uw armen niet kunt laten meebewegen en als ge niet uitkijkt ligt ge op uw snuit zonder u te kunnen tegenhouden, als ge een wat hoger uitstekende stoeptegel tegenkomt. Het zal geen simpele zomer worden.

Maar ik kan nog wel iets hANdgehaakt tonen van voor het ongeval. Een verjaardagscadeau voor een jarige fan van Anderlecht. Tja,… als ge mij kent u weze man of vrouw, een hANdgemaakt cadeautje hangt er steeds aan vast vrees ik.🙂

7 thoughts on “Creatief in een ander opzicht

  1. mo mens toch veel courrage voor de dochter en jezelf ook
    wij brachten hier es de zomer door met een zoon met beenbreuk
    en dus ook rolstoelkoers

  2. Wat erg voor de dochter … Kan ze voorlopig nog even naar school? De tijd zal daar waarschijnlijk iets sneller vooruit gaan dan thuis in de zetel hangen bv … Kan me voorstellen dat jullie tv vaak zal opstaan de komende tijd. Alvast veel sterkte !

    • Eigenlijk niet. Ze kan niets zelf, zelfs voor het toiletbezoek heeft ze hulp nodig en ik werk dus ik kan niet bij haar op school gaan zitten. Donderdag gaat ze nog even langs en vrijdag zitten we terug in de kliniek. De vakantie is hier voortijdig begonnen helaas.

  3. Ik blijf alle dwaze filmkes op juutube bekijken om bezigheid te vinden voor je flinke dochter. Alle geluk is het nog niet meteen zwembadweer.
    Schoon hANdgemaakt cadeautje weer! Pas maar op ze staan in de rij aan je deur om jouw vriendje te worden!

Geef een reactie

