Viert moeder

Zoals ieder jaar vieren we moeder. Ditmaal niks hANdgemaakt’s voor de mijne maar wel iets op vraag voor de mama van een  goede bekende.  Op vraag, zodus fiscus, ik ontvang hiervoor niks tenzij een kus.

Intussen weet iedereen al vanwaar het patroon komt maar ik wou ook nog even zeggen dat ik iets gemist moet hebben en dat Keyka Lou tegenwoordig Michelle Patterns heet. Maar dat is dus gewoon allemaal ’t zelfde en de resultaten zijn nog altijd even goed.

De stof dan, dat is Lorenza van the Alexander Henry Collection. Ligt al een poos in mijn kast. De favoriete kleuren van de begunstigde mama waren fel en fushia -als ge zoiets van een man te weten moet komen,…- wat deze stof dus helemaal is. Ik twijfelde nog wel even over de bloemen,… misschien hebben ze een  ietwat te hoog bomma-gehalte maar achteraf bekeken vind ik het precies nog wel meevallen.

En dan moest ik die natuurlijk ook even op foto zetten maar die dingen zijn vormeloos als ge ze neerzet. Tegen de muur plakken had ik al gedaan maar dan zien ze er ook nogal vreemd uit. Zodus dook ik de zolder op en zocht een moulure van de juiste afmetingen, schoof de tassen erop en klemde vervolgens de moulure tussen twee muren et voila,…

One thought on “Viert moeder

Geef een reactie

