Hoezee, ze maakte nog eens wat!

Uit de creatieve dip klefferen blijkt niet zo makkelijk als verwacht. Ik loop toeren rond vijvers en ik doe vanalles behalve achter mijn stikmachine zitten. Maar deze lag hier eigenlijk al een poos klaar om getoond te worden: het op maat gemaakte en hopend passende GSM-hoeske voor een kennis zijn nieuw machien.

Het is een sober ding.  Ik dacht -en ik kan daar compleet mis in zijn maar ik nam het zekere voor het onzekere-  dat mannen niet echt van bloemekes -of bollekesstoffen of andere tra-la-laaatjes houden.  De eerste versie met H630 kieperde ik in de vuilnisbak wegens te stijf. Deze deed ik zonder tussenvoering, in iets stevigere stof en de tussenvoering bleek zoals ik al dacht niet echt nodig. Afstikken deed ik met turquoise omdat ik denk dat hij dat wel tof gaat vinden. Ik hoop dat toch, we gaan niet moeilijk doen é!

En nu hoop ik dat seffens dat machien als gegoten in mijne zak gaat passen of ik moet nog eens opnieuw beginnen.

3 thoughts on “Hoezee, ze maakte nog eens wat!

Geef een reactie

