De creatieve dip

Ja ik ben wat stil want ik zit met een creatieve dip. Niet dat ik niet weet wat te maken want ik heb bérgen werk te verzetten maar voorlopig kom ik er niet toe. Noot aan mezelf: zetteruoverjong!

Wat ik u wel kan laten zien? Een slechte foto van mijn nieuwe fietsstoelhoes. De vorige uit tafelkleed van de Zeeman was door weer en wind zowat uit elkaar gevlogen. Slechte kwaliteit, dat tafelkleed. Nu haalde ik bij de winkel met het paard een stuk toile cirée met witte bollen en verfietsstoelhoesde die in een wip en een knip.

3 thoughts on “De creatieve dip

  1. Amai, ik ging eens op je zijsprong kijken. 9 kilo … sjikke dinges! Doe zo voort … en de ensembles van je schoonmoeder, die zijn nog niet echt retro zeker …
    En wat betreft dat dipje … daarna gaat het eens zo goed!

  2. Schone hoes! Was een vorige ook niet eens gestolen? Hopelijk blijft de deze wat langer meegaan. En een zijblog, wow, waar haal je de energie? Geweldig! Ik heb ‘m al uitgelezen (valt mee als er nog geen 300 dagen gepasseerd zijn) en ben fan! Tijd om te reageren moet ik nog vinden 🙂

Geef een reactie

