De appeljas

Eentje om toe te voegen aan  de reeks voorhoofdsfronsende maaksels: de appeljas. Door menig mens werd ik uitgelachen,… maar mijn handen kunnen niet stilzitten zodus ja,… een appeljas hé. Inspiratie vond ik op pinterest maar zonder patroon. Na wat zoeken vond ik eentje op ravelry.  Maar het mag allemaal nog wat vaster dus een volgende keer gebruik ik een dunnere haakpen. Ge moet ook geluk hebben met het formaat appel, den ene past er al beter in dan den andere en ge hebt er zelfs die erin beginnen te zweten, echt waar!

8 thoughts on “De appeljas

  1. Ik heb nog nooit goesting gehad om te haken maar deze handleiding heb ik toch afgeprint toen ze een tijdje geleden passeerde. Ze komt uit het tijdschrift MollieMakes. Komt elke maand uit en verkopen ze ook in de internationale tijdschriftenwinkel in de Diestse. Heel plezant magazine.

    • Ja ‘k weet het. Die had ik ook afgedrukt maar die handleiding bleek dan niet over die appelkes te gaan maar over haken in ’t algemeen. Maar op Ravelry heb ik dan de bewuste appeljassen uit dat magazine toch nog gevonden.

Geef een reactie

