Roze afgang

“Ge hebt precies een roze bui” stelde de stoffenverkoper gisteren vast. Ja sé, ’t was van moeten, als ge aan een kind vraagt welk de lievelingskleur van haar vriendinnetjes is kunt ge u aan die kleur verwachten. Volgende woensdag is het feestje. Ik dacht dus aan twee rapklaartassen en ik gebruikte daarvoor de maten van deze tutorial. Het in elkaar steken van zulk model lukt al met de ogen dicht. Omdat het een tweeling is dacht ik de namen op het effen stofgedeelte te appliceren. Maar mijn stof bleek thuis iets fragiler dan ik had verwacht en zonder tussenvoering trekt dat dus op niet veel. Ook begon de effen stof te blinken na opstrijken. Een roze afgang dus en opnieuw beginnen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11 thoughts on “Roze afgang

  1. Geslaagde stoffencombinatie vind ik het wel ! Maar wat ik me afvraag … ik wil toevallig ook een tas maken voor een 9-jarig meisje en ik zag ook deze tas van happy in red, maar is die niet te groot voor kleine meisjes ?

  2. Nee, dat valt goed mee hoor. Meisjes van die leeftijd gaan toch naar de bib, muziek -of dansles. In dat formaat van tas kunnen ze hun spullen prima kwijt.

  3. op uwen Twitter dacht ik te vragen: teveel roos gegeten?
    maar nu ben ik mee in het verhaal natuurlijk 🙂
    en nee zo’n tassen zijn niet te groot voor kleine meisjes, integendeel zelfs, ze krijgen die zonder enige moeite meteen volgepropt 😉
    ge gaat dus voor een 2de poging met andere stoffen?

  4. Toch heel schoon, uwe rozen afgang … En nog even uit interesse … hoelang duurt die roze fase bij meisjes gewoonlijk? Ik zit er al drie jaar middenin, en hoopte dat het begin lagere school wat zou minderen. Maar helemaal zal het er blijkbaar nooit uitgaan?

  5. Pingback: Revanche met bloemen en boerenbonte ruiten. | h AN dgemaakt

Geef een reactie

