Piraterij

,… en op woensdag verkleden we ons als piraat. Dat stond er in de schoolagenda. Het kon op geen beter moment komen, net in de week van dat andere verkleedfeest en vlak na mijn werkend weekend. Een meisje als piraat verkleden,… met wat tijd was daar een draai aan te geven maar ik steek mijn tijd niet graag in verkleedspul dat ze achteraf toch niet meer bovenhalen. Zodus bedacht ik het piratenmeisje in ’t zwart. Een zwarte rok, zwarte broekkousen en daarop een zwarte T-shirt met daarop een geflockte piraat. De witte flock haalde ik alrap weer bij de Banier. En als ge dat hier lees beste Banier, gelieve geen prijsetikettekes meer op de folie te plakken. Ge krijgt dat daar niet afgeprutst! Dank u! Deze keer geen problemen met de flockfolie behalve dat ik geen zwart had voorzien en zodus den doodskop met grijs moest flocken. De bedoeling was om nog een bandana in rood met witte bollen te maken maar daar staken andere verplichtingen een stokje voor. Ik kocht dus voor een euro of 5 een bandana en een ooglap. En voila, we waren inorde voor piratendag.

One thought on “Piraterij

Geef een reactie

