Aantrekkelijke apen.

Het haakwerk lag wat stil na de verzending van de doos Poekie-knuffels. Ik haakte op ’t gemak -niet letterlijk op te vatten- aan aapjes uit het boek amigurumi & more. Beetje een prulwerk omdat je 4 lange, smalle armen en benen moet haken en dan ook nog een staart. In de armen en de voeten stak ik een magneetje ofte trekstaal of hoe ge het ook wilt noemen waardoor deze leuke aapjes kunnen dienen als frigomagneet. Tof é? En ik geef er 2 weg aan 2 van mijn geweldig stille bloglezers die ze weten te waarderen. Apen in elkaar zetten ’t is niet mijn strafste kant.

Wat moet u daarvoor doen? Reageren natuurlijk (dat wordt een moeilijke,…) en dan trek ik op ♥ 14 februari ♥ de twee winnaars. Alstublieft.

16 thoughts on “Aantrekkelijke apen.

  1. Je hebt mijn nieuwsgierigheid gewekt … en bij het lezen van magneetjes … dan doe ik ook graag mee🙂 Eerlijk is eerlijk, op onze ingebouwde frigo zal dat hier niet lukken, maar wij hebben wel een paal staan in het midden van onze living, waar er altijd wel allerlei post op komt te hangen met … juist ja, magneetjes !

  2. Oh, zo tof met die magneetjes daar in! En ja, ik reageer hier maar heel af en toe. Lees op onregelmatige basis mee – ga dat direct eens veranderen, sè, en u ‘volgen’ – en moet vaak lachen met uw vertelsels. Merci daarvoor.

Geef een reactie

