Roderick de ridder en zijn trouwe ros.

 

De doos voor het Poekie-project zou normaal gezien deze week op de post moeten gaan. Op ’t laatste nippertje probeerde ik er nog een ‘jongensdingske’ bij te krijgen. Tijdens een bezoek aan de Banier viel mijn oog op het toffe boekje van Kookderidoo: amigurumi & more en ik vond de ridder bijzonder origineel. Zodus, van ’t weekend werden Roderick én zijn ros nog snel gehaakt. De ridder blijft niet rechtstaan en het paard in zijn hand steken voor de foto was een zenuwslopende opdracht maar een kind ziet daar allemaal niet naar,… ze stonden hier in de rij om de ridder op zijn stokpaard te laten rondrijden. Ik vrees dat ik er nog twee zal moeten produceren dus. 🙂

2 thoughts on “Roderick de ridder en zijn trouwe ros.

Geef een reactie

