Flavie het konijn voor het Poekie-project.

En alweer toverde ik een konijn uit mijn hoed. ’t Is te zeggen, ik heb haar gemaak, het patroon komt van hier. En zoals ze hier thuis wisten: ze lijkt een beetje op Nijntje die de muts van het konijn bij Hello Kitty gepikt heeft. Ze kijkt ook een beetje boos maar dat zou ik ook doen als ze een haaknaald in mijn achterste zouden prikken opdat ik rechtop zou blijven staan tijdens een fotoshoot. Maar schattig is ze wel. Véél schattiger dan onze huiskonijnen die na een kostelijke grap bij den dierenarts van hun ‘gerief’ werden ontdaan en nu nog vechten.

3 thoughts on “Flavie het konijn voor het Poekie-project.

  1. Ongelofelijk schattig! Als de nijntjesperiode hier aanbreekt ga ‘k misschien toch ook eens proberen zo’n beestje te martelen… euh, maken.

Geef een reactie

