2011 in blogvorm herbekeken

2011 was gene vette, ook niet op bloggebied. Bloggen, dat doet een mens om wat reactie uit te lokken. Lezers genoeg maar reactie, dat is hier ver te zoeken. Gelukkig lijd ik aan een ernstige vorm van vrolijke depressie en trek ik mij daar allemaal niets van aan. Ik babbel wel tegen mijzelve, da’s eens zo leuk, alleen niet als ge daar constant een paswoord voor moet intikken en ge u daarvoor verdiept in de wereld der kaassoorten. Vandaar dat ik het hier maar weer ‘gewoon’ maakte. Toch zou ik de top 5 van reageerders willen danken. Fijn te weten dat er toch een koppel enkelingen bestaat die mijn creaturen de moeite waard vinden om op te reageren. En ik waan mijzelf zeker niet Miss Naaister van de Lage landen, verre van! De meeste dingen van 2011 waren groots in hun imperfectie en bezorgden mij stuk voor stuk een zenuwtoeval van jewelste. Ik heb overwogen om mij op een andere hobby te storten en ook heb ik den halve naaiscene van mijne facebook gesmeten. Jaja, een mens doet soms vreemde dingen. Maar we blijven doorgaan, opgeven staat niet in mijn dictionair. Ook al zit het scheef in elkaar, er is altijd wel iemand die perfect kan doen alsof hij iets wredig schoon in handen heeft gekregen en dat nog gebruikt ook.🙂 Ik zeg het zoals ik het peins en ik hoop dat u dat in 2012 ook doet. Laat u volledig gaan over de mottigheid van mijn maaksels. Ik zit daar allemaal niks mee in. Als ’t schoon is moogt ge het natuurlijk ook zeggen. Of als u een tip heeft om het nog beter te doen: hou u vooral niet in. Ik doe dat ook niet. Ik speel geen rol, wat u leest is hoe ik ben.🙂  Grappen en grollen zonder ons tong op te krollen.

Besluit: in 2012 naaien we nog wel wat voort. En dan bloggen we dat. En verder wens ik u van ’t jaar het allerbeste en dat al uw stiekeme dromen mogen uitkomen.

Here’s an excerpt:

The concert hall at the Syndey Opera House holds 2,700 people. This blog was viewed about 28.000 times in 2011. If it were a concert at Sydney Opera House, it would take about 10 sold-out performances for that many people to see it.

Click here to see the complete report.

Misschien toch nog wat🙂🙂🙂😉😉😉 mannekes voorzien.

9 thoughts on “2011 in blogvorm herbekeken

  1. Hé An… reacties of geen reacties… gewoon je amuseren met je creativiteit!!
    Ik bewonder alvast je werk, écht waar… vooral dat naaiwerk, daar kunnen Poekie en ik helemaal niks van… en toch hebben we een naaimachine besteld!🙂 Dat wordt nog lachen… want we weten absoluut niet hoe zo’n ding werkt, maar we willen dat gewoon proberen!🙂

    Lieve groetjes, Saskia & Poekie

  2. Alé, niet zo negatief. Ik ben eens gaan scrollen en ge maakt hij toch schoon dingen! Gewoon verder doen en blijven bloggen, die reacties komen wel!
    Je kan alvast beter naaien dan ik😉

  3. oké, dit is niet de eerste reactie, en ja, ik ben vooral een lezer, en ik probeer af en toe eens iets terug te schrijven en ik ben blij je weer gewoon te kunnen lezen, want ik ‘lees’ je wel graag…en geloof het of niet , jouw maaksels zien er altijd best héél leuk uit, en proper afgewerkt, en dat kan ik van de mijne niet zeggen😉
    gelukkig nieuwjaar, let the machine rock and roll

  4. Die frustratie komt me bekend voor … maar zolang we blijven lezen, blijven we je leuk vinden, moet je maar denken. Maar allez, ik zal één goei voornemen opstellen : meer reageren op jouw blogje! Succes!

  5. ajaj, betrapt op ‘meelezen zonder reageren’. Tprobleem is dat ik mij al schuldig voel dat ik veel te veel tijd bezig ben met blogs lezen, laat staan dat ik altijd zou reageren. Ik overweeg trouwens ook om een paar naaiblogs minder te gaan volgen, want al die mooie maaksels werken bij mij vaak verlammend. Niettemin vind ik wat jij maakt altijd super!

    • Tof om zo eens te zien wie hier allemaal komt meelezen.🙂 Maar je hebt gelijk Ilse. Ik heb ook flink geschrapt in het aantal naaiblogs die ik volg. Ik denk dat het er nog een vier-tal zijn en af en toe doe ik eens een zijsurfke.

  6. sjoeke, ge weet het: ik ben fan! liever wat scheef en echt, dan recht en nep😉
    ik lees ook in 2012 weer mee, en ik vind die grappen en grollen even tof als de toffe madam erachter😉

  7. Hoera, al 8 reacties en ik loop eindeloos achter. ’t Is heel ontmoedigend om te bloggen als er niemand lijkt mee te lezen. Maar geen reacties betekent geen lezers, mensen zijn gewoon te verlegen, te lui, te-verkrampte-vingers, te druk of wat dan ook om te reageren vaak. Of ze zijn zoals ik en genieten ongelofelijk van mee te lezen maar moeten just de pot van’t vuur halen op’t moment dat de reactie klaar staat. Ik vog in ieder geval met héél veel plezier en vind je naaisels magniééfiek! De naaisels van een ander vindt ge altijd veel schoonder dan die van uw eigen. Verder doen, ik blijf verder lezen!

Geef een reactie

