Kerstwensen

Geheel op wijze van Xavier De Baere sta ik hier voor u klaar om u mijn allebeste wensen toe te bedelen aan allen die hier een blik komen werpen op wat ik nu alweer heb neergeschreven. Bijgevolg en beleefdheidsgewijs wens ik u in deze feestelijke periode van het jaar dus een heel zalig kerstfeest zo u het feest viert om de reden dat we het vieren zijnde de geboorte van het kindeken Jezus. Bent u eerder van het ongelovige type dan wens ik u evenzeer een vrolijk kerstfeest. Zo gaat dat, vrede op aarde aan alle mensen van goede wil. Hoe ge het ook ook vieren wil, ik wens jullie alvast een formidabele kerstmis -en ja, ik kan dat ook zo zingen tot spijt van wie ’t benijdt-. Voila, tot genoegen. -Buigt diep-

Dit jaar ben ik bij de gelukkigen want ik werk niet met kerst maar wel met oud -en nieuwjaar. Om ons lokaal een beetje op te fleuren haakte ik naar werkwijze van grietjekarwietje -prachtige blog trouwens- een mini-kerstboompje. Eentje is geentje dus werden het er drie. En wat nu volgt is een met de GSM getrokken foto met op den achtergrond de kast die open staat en de brooddoos van Marijke. Maar eten en drinken dat hoort erbij in dezen tijd van ’t jaar zullen we maar denken. Smakelijk en prettige feesten.Afbeelding

Geef een reactie

