’t Is feeeeeest, ’t is feeeeeeest!

Voor de jarige van in de zomervakantie die het morgen al viert: een rugzakje naar het patroon van noodlehead dat ik eerlijkheidshalve wel lichtelijk heb aangepast omdat ik die twee zijstukjes langs de rits niet wou. De stof  heet waschbärwald en is van Farbenmix. Ik vond ze gewoon alhier bij de plaatstelijke stoffenhandel Pauli. Ze lag al een poos in mijn kast want ik wist niet wat ze zou kunnen worden en dat is dus een rugzakje geworden, gepersonaliseerd met naam uit flockfolie -lettertype Segoe script-  die hier gisteren tijdens de opruimwerken nog uit de kast viel en net de juiste kleur had. Voila. Ik hoop dat de jarige het een leuk geschenkje mag vinden.

3 thoughts on “’t Is feeeeeest, ’t is feeeeeeest!

Geef een reactie

