Viert vader

Viert vader was hier vandaag zeker aan de orde. Afgelopen vrijdag was hij jarig en vandaag vierden we vaderdag. Iets hANdgemaakts voor een man, het is niet simpel maar toevallig zag ik twee weken geleden dat  het zakje van zijn klein zakfototoestel het aan het begeven was. Ik zocht de afmetingen van zijn model op, op ’t internet en maakte een patroon volgens die afmetingen. Omdat het heelder dagen in zijne zak zit koos ik voor jeans als buitenstof en turquoise vliegskesstof als binnenkant. Daar maakte ik een schoon pakske van tesamen met twee kussenslopen. Aan de achterkant van de slopen gebruikte ik effen ecru stof en liet de kinderen er een tekening op maken met textielstift. Helaas, ik wou de foto ter plekke maken en moest vaststellen dat de batterij van het goei fototoestel nog thuis in de laders stak. ’t Zal voor een andere keer zijn. De rest kan ik wel tonen al zijn ze van bedenkelijke kwaliteit met dank aan De panasonic lumix DMC- FS11. Als ik u een tip mag geven: koop hem niet. Ik had hem gekocht nadat één van de kinderen de compacte canon van mijne man ongelukkig op de lens had laten vallen maar buiten de HD-filmkes ben ik er niet tevreden over. ’t Is maar dat ge ’t weet. Zo. Dat waren de werkzaamheden van deze week. Alweer niets afgewerkt van dit lijstje dus,…

2 thoughts on “Viert vader

Geef een reactie

