Ene met stof, potlood en papier.

Naar analogie met het nummer van Big Bill maakte ik vandaag in de rapte ene met stof, potlood en papier. Dat was klaar en duidelijk uitgelegd alhier bij ons aller Eloleo. Morgen steken de kindjes op school eens een extra pluim op den hoed van de directeur. Alles in ’t geniep. Tekeningen, knutselwerken, geheime brievenbussen enzovoort. De mens zal zich een welverdiende bult schrikken. En nu vond ik diene portepapjee van Eloleo hét perfecte eindeschooljaarsgeschenk voor een meester en dus ook voor een directeur. Ik heb mijzelve wel rot gezocht naar die mini potloodjes. Helaas nergens te vinden. Alternatief in het achterhoofd was een lang potlood verzagen maar gelukkig vond ik nog een IKEA-exemplaar ergens ten velde. Ik veronderstel ook dat Eloleo haar papierkes zelf op maat versneden en geniet heeft maar daar had ik den tijd en de goesting niet meer voor. Ik gebruikte dus een gewoon klein notaboekje, dat paste ook maar misschien toch niet  zo schoon als de op maat versneden papiertjes. Ik gebruikte stofoverschotjes van de picnic shorts omdat ik niet veel mannelijke en niet kinderachtige stofjes in de kast had liggen. Ruimtemannekes en vliegende planeetjes durfde ik niet goed te gebruiken. 🙂 En zo proper als Eloleo zelf kan ik niet stikken maar ik steek dat op mijn stikmachien en niet op het feit dat ik rap wou zijn.

2 thoughts on “Ene met stof, potlood en papier.

  1. mor allez zo super! en lang leve de ikea-potlodekes natuurlijk
    (ik ga nog op zoek naar een ideetje van Sarah’s juf dus als je brein eens overtime doet, laat ’t me weten, ik kan haken en breien ;-))

Geef een reactie

