Picnic shorts

Zelfs met geblesseerde vinger rollen er nog naaisels vanonder de machine. Deze week kon ik naar den andere kant van ’t stad hollen omdat de facteur de enveloppe blijkbaar niet door onze brievenbus had willen steken terwijl ik toch thuis was en in de plaats het pak daarna bij de post zelf te droppen het in een postpunt buiten de stad liet afgeven. ASEM. Maar goed, als ik gewoon een weekje meer geduld had gehad dan had ik de allernieuwste patronen van Oliver +S ook gewoon bij Vermiljoenshop ipv op den originele site kunnen bestellen. Stoem. Inderdaad.

Ik maakte een miniversie van de short met mijn petekind in gedachten. Achteraf lees ik op de verpakking dat het om girl’s shorts gaat. Oepsie. Ik vind toch dat ik er een mannelijke versie van gemaakt heb. (Al weet ik niet of de nepgulp tegoei staat, ik heb zelf broeken die zowel naar links als naar rechts wijzen) En zoals de man zeg: daar kijken we toch allemaal niet naar zekers? Vroeger liepen jongens en meiskes toch ook in dezelfde sponsen shorts rond? 🙂

De short maken is niet supermoeilijk als je heel goed de stappen volgt. Het is wel wat gepruts maar de afwerking is heel netjes.

De ruitjesstof is Michael Miller. De zwarte stof  gewoon jeans.

10 thoughts on “Picnic shorts

  1. Niks girly aan… En weet je nu wat: ik heb je nu pas terug gevonden! Door nog eens te dwalen door mijn lijst met mensen-die-al-lang-niks-meer-hadden-gepost. Hoe is het mogelijk, wat heb ik wel niet allemaal gemist…

  2. Pingback: Ene met stof, potlood en papier. « h AN dgemaakt

Geef een reactie

