De reversibele tas

Een verjaardagstas voor Catherine, dat was het doel. Afgelopen zondag was het B-day dus moest er woensdag dringend in actie geschoten worden om nog op tijd iets klaar te krijgen. Ik werkte mij door het lijstje favoriete tassenpatronen en kwam op de site van Theverypurpleperson. Het patroonprobleem was bij deze al opgelost. Maar dan volgde de stofkeuze,… al mijn eerdere onopvallende pogingen om een favoriete kleur te weten te komen werden vakkundig over het hoofd gezien zodus ging ik af op de mening van partner in crime Nele. “Oudroos of wijnrood” sprak ze. Ik dook in de stoffenkast maar vond zo niks,… grabbel grabbel,… en toen had ik plots iets wijnroodachtigs en kleurige kriekskes op een zwarte achtergrond. Ik vond het wel mooi. Nele ook. Op hoop van zegen,… de tas was klaar in een wip en een flik, werd in een te kleine maar brievenbusdoorgangbare -dus er hoefde niet naar den B-post te lopen omdat ze toevallig niet thuis was- doos gepropt en werd daar zaterdag feestelijk en vol contentement uitgevist. Missie geslaagd! En nu is ’t aan mij om een jaar te verouderen.

5 thoughts on “De reversibele tas

  1. Oh, dat stofke met die kriekskes is geweldig mooi! Weet je nog waar dat vandaan komt? Tof patroon he, heb er onlangs ook zo eentje gemaakt en sleep ze nu overal mee naartoe :-).

  2. De stof heet OZ by Sanae for Moda.
    Ze ligt al een poos in mijn kast. Ik denk dat ik ze bij Sew Mama Sew bestelde maar ik ben niet zeker.

Geef een reactie

