Het triumviraat.

In serie werken ligt mij precies goed. De hele boel knippen was het vervelendste en tijdrovendste werk. Eens dat achter de rug was maakte ik er 2 en halve rok op een avond. De rest werkte ik de dag nadien af. De stof – chocolate lollipop by Annamaria for Freespirit-  kocht ik in het wolwinkeltje, een buitenkansje want ze verkochten ze aan 6 euro de meter! ‘Doe er mij maar meteen 3’ sprak ik en drie rokskes laten denk ik dat er nog eens twee kan uithalen. Goei marchandies, zouden ze hier zeggen en dat is het ook. De kinderen waren tevree en binnenkort valt er ook eentje in de brievenbus van mijn grootste rokskesfan Sarah. Op naar de volgende.

One thought on “Het triumviraat.

Geef een reactie

