Ditty bag

Ik vond het meteen toffe zakskes, de nieuwste van Keyka Lou. De large-size lijkt ideaal om een brei -of haakwerk in op te bergen. Maar ik begon met de small met wat stof van Tilda. Het zette zich vrij makkelijk ineen. Alleen jammer dat het keergat aan de buitenzijde voorzien is. Een schone slipstich is niet één van mijn specialiteiten. :~( Het zakje werd evenwel meteen aangeslagen door de jongste dochter die het meteen volpropte met allerhande schatten. Bijgevolg is de foto alweer niet goed want ze stond klaar om het zakje zo snel mogelijk weer af te pakken. 🙂

2 thoughts on “Ditty bag

  1. Ja, dat zijn toffe zakjes. Ne keer iets anders van model. Keergat aan de binnenkant kan ook (maar zo beschrijft zij het dus blijkbaar niet), dan moet ge diene slipstich niet doen.

  2. Nee, ’t is dat ik altijd trouw de patronen volg maar ik was ’t al aan ’t bedenken om dat de volgende keer anders te doen. ’t IS wel belangrijk voor een mooie vorm dat de 4 hoeken allemaal ’t zelfde zijn. (Wat bij mijn versie dus niet het geval is.)

Geef een reactie

