Eén vogel maakt de lente niet.

Deze uitspraak moet in het achterhoofd van Tante Marleen gezeten hebben toen ze me vroeg of ik wou meewerken om wat vogeltjes te maken voor het vastenproject op school. Zodus: ik vloog er letterlijk en figuurlijk in en 130 vogelkes op 3 dagen tijd later, meen ik te mogen zeggen dat ik goed gewerkt heb. De vogeltjes vlogen letterlijk de schoolpoort uit, een succes. Het idee komt zoals ik al zei van Tante Marleen die het ook ergens gezien had, maar ik geef u gaarne de werkwijze mee om zelf een paasboom vol vrolijke vogeltjes te maken. Héél plezant om uw stofresten weg te werken trouwens. En zoals ge op de collage kunt zien maakte ik er ook nog 3 piramidevogelhuisjes met een bijpassend vogeltje in de kleur van de voering bij. De piramidezakjes maakte ik precies een jaar geleden al eens -men notere: nog voor ze een hype werden- maar werkte de rits deze keer op properdere wijze af zoals beschreven in de verbeterde versie van het patroon.

3 thoughts on “Eén vogel maakt de lente niet.

  1. Pingback: Ziet ze vliegen | h AN dgemaakt

Geef een reactie

