Een slab met een naam

 

Een slab met een naam, dat is mijn laatste maaksel geworden van 2010 en het was klaar om precies 20 voor middernacht. Een bijzondere slab, want ze is voor mijn petekind Timo die normaal voor zijn meetjen zijn allereerste nieuwjaarsbrief had mogen voorwenen. Of voorlachen want dat kan hij ook. Maar helaas, Timo zat ergens anders te feesten dus stak ik de slab in zijn brievenbus, hij zal ze daar zometeen wel aantreffen zeker? * Noot aan de belanghebbende: ik heb dat stuk keukenrol terug schoon voor uw gleuf proberen te steken maar ik weet niet of het was zoals gij het gedaan had.

En ik ben effenaf fier op mijn slab want ge moet weten dat appliceren he-le-maal mijn ding niet is. Nog nooit is dat goed of enigszins deftig afgelopen. Uren en uren heb ik al besteed aan het uitvergroten van uw aller -die van de naaisters toch- applicaties om te zien hoe jullie bij zo’n fijne letters de bochten deftig konden pakken en met trots kondig ik u aan: haal uw loep maar boven want ik heb het voor ene keer eens heel netjes gedaan. *blink*¨

Patroon van de slab: Simple sewing for baby van Lotta Jansdotter.

3 thoughts on “Een slab met een naam

    • De stof die je wilt appliceren vastkleven met vliesofix doet al veel en verder de juiste instellingen vinden op uw machien en zéér traag de bochten proberen te nemen. Denk ik.🙂

Geef een reactie

