Een flashy rokske

Sarah mocht een stofke kiezen uit deze winkel -waar anders?- waaruit ik een verjaardagsrokske zou laten ontspruiten. Ze koos er een flashy exemplaar uit en zo stuurde ik donderdag het rokske haar richting uit, inclusief bijhorende haarspeld om hare froe in bedwang te houden. 🙂 Sarah was tevree en wou het rokske zoals gewoonlijk niet meer uitdoen. Ik alweer iets minder omdat ik eigenlijk een flashy stikdraad wilde gebruiken en daarvoor nog iets dacht liggen te hebben. Dus gebruikte ik de fluodraad uit zo’n naaidraadpakket  uit de lidl goed wetende dat mijn machien daar niet van moet hebben. Miserie natuurlijk! Het rolleke ligt nu in de vuilbak waar het thuishoort en ik beloofde mijn machien plechtig nooit ofte nimmer nog draad van de lidl aan te bieden. Veel noten op zijne zang zenne, dat machien van mij!

5 thoughts on “Een flashy rokske

  1. Hier dezelfde problemen met de draad van de Lidl. Ik laat me nooit meer verleiden tot het kopen van zo’n leuk pakketje draad, want dat eindigt toch in de vuilbak.
    Wel mooi genaaid, logisch dat Sarah blij is.

  2. Oei. Net een reactie achtergelaten of je de stof al gebruikt hebt en niet gezien dat jij de gele versie van mijn rode versie hebt. Geen probleem dus voor een rok.

Geef een reactie

