De scheefgeritste

Als ik een poging doe om mensen te trakteren op een hANdgemaakt cadeautje dan loopt het mis. Zodus hier alweer eentje voor op de wachtelijst tot als het ooit eens lukt. Bedoeling was om efkes rap een pennenzak in elkaar te steken voor een jarig meisje dat net naar de grote school gaat. Ik koos zelfs mijn allermooiste stukje stof uit mijn stoffenstapel. Ik gebruikte deze tutorial en dat liep van een leien dakje,… tot aan de rits. Die kreeg ik er niet deftig in, ook niet na 25 keer uithalen en opnieuw proberen. Nog nooit vanzeleven heb ik zo mottig een rits ingestikt en ik begrijp nog altijd niet hoe ik ze er dan wel deftig zou moeten in krijgen want er is maar 1 manier. Ik rijg ze zelfs vast en toch lukt het mij niet om daar zo’n schoon rechthoekig stiksels rondom te maken. Ooit probeer ik het opnieuw maar voorlopig heb ik het ermee gehad. Spijtig, ik was anders op tijd klaar geweest om ’t cadeautje op de juiste dag in de bus te laten vallen. Snif. ‘k Maak het wel eens goed met een rokske. Beloofd.

En voor wie het scheve niet goed kan zien, de foto’s staan ook op Flickr en daar kunt ge ze megagroot zetten zodat het scheve u snel duidelijk zal worden.

Scheve tirette awoert awoert

9 thoughts on “De scheefgeritste

  1. Ik HAAT ristsen insteken, juist omdat het ook altijd mislukt, maar bij jou valt de mislukking toch niet op hoor…ofwel is dat de camouflage van de foto šŸ˜‰

  2. Als ge het ziet, staat ge er te dicht op.
    Ik vind het gewoon mooi en zal uw privacy heel hard respecteren door er niet te dicht op te gaan kijken šŸ˜‰

Geef een reactie

