Voor u ontdekt.

Mijn dagen tellen véél te weinig naaiuren. Als ik zou willen dan was ik full-time bezig met vanalles en nog wat en jammer maar helaas: ik blijf dingen ontdekken,…

Wat dacht u van:

Pea Pod Linen purse Mijn Engelse kennis reikt niet ver genoeg om te verduidelijken wat een pea pod is, ik denk dan meteen aan een pispot maar dat zal het wel niet zijn zeker?🙂

En dan heb je deze nog niet gezien. Een gratis PDF-patroon van Amy Butler. Prachtig gewoon. Die wil ik zeker een keer maken. Hoe rapper hoe liever zelfs.😉 En toevalig heb ik dat tweede stofke in een andere kleurschakering in de kast liggen.

Gemoestalbezigzijn!

10 thoughts on “Voor u ontdekt.

  1. Hahahahahahaha (ik heb hier de slappe lach tot tranen toe. Onnozel hè. Ik denk dat het de vermoeidheid is. Ik kwam zelf ook niet verder dan pispot.)

Geef een reactie

