Oproep: berenklerenpatronen gezocht

Ja laps: ik heb mij even laten gaan op de contactavond op school en beloofde een logeerbeer met kleren. Logeerbeer heb ik uit de niet bekeken knuffelmand geplukt. Hij is zo’n 30 cm groot en heeft een dik gat. Ik ben nu dus op zoek naar berenklerenpatronen,… Zelf tekenen? ‘k Zou niet weten hoe ‘k er aan moest beginnen. Dus mocht u toevallig in uw gedachten een link weten met naaipatronen voor een broekske, een pyjamake en een overhemd voor een beer van 30 centimeter: post hem hier!

Ook een brei/haakpatroon voor een trui voor mijnheerdenbeer is welkom.

Ik zoek ondertussen naarstig verder maar heb tot nu toe,… nog niets. Paniek!

9 thoughts on “Oproep: berenklerenpatronen gezocht

  1. volgens mij kan dat veel makkelijker… pak babykleertjes die iets te groot zijn voor de beer, trek ze binnenstebuiten aan, speld hoeveel strakker de naad kan, naaien langs je speldjes, en klaar! tenminste als je net zo lui als ik ben.
    in ieder geval succes!

  2. ik heb wel een heleboel patroontjes voor barbie kleedjes… maar die zijn te klein zeker ???

    ik heb wel wat patroontjes voor poppen van 30 cm en groter. Zouden die
    kunnen dienen ?

  3. Haha, ik dacht bij je titel aan, hoe kun je kleren zo maken dat het berenpakken worden.. Een fleecetrui met oortjes enzo… Blijkt het een heel andere vraag te zijn 😀

Geef een reactie

