De overgooi-jurk

“Mama, ik wil geen rokjes meer aandoen, ik wil nu alleen nog maar jurken” wist mijn oudste dochter mij te vertellen. Oooh jochei, juicht en zingt jubilatee, net nu haar kast vol rokken hangt. Allé ja, daar moest ik dus iets aan doen natuurlijk. Gelukkig was er het gratis patroon van Oliver + S van de popover sundress. Een stofke dat ik meebracht van ’t stoffenspektakel uit de kast, het patroon geplakt, patroon erop, knipperdeknip, naaierdenaai en klaar. En toen stonden we voor we ’t wisten samen met opa en zijne kodak ergens in een veld met een reflectiescherm te zwaaien.

6 thoughts on “De overgooi-jurk

Geef een reactie

