Opruiming van het naaikot – give away

Hoezee, er is een opruiming van het naaikot aan de gang. Let op, een opruiming, geen ontruiming, wat u zou kunnen vermoeden mijn vorige post indachtig.😉 Al een poos is de man des huises bezig met het samenvoegen van de twee kinderkamers gezien het grut toch niet alleen wil slapen. Ze verhuizen -als ze ooit onze kamer willen verlaten- dus naar de grootste kamer waardoor er een kleinere kamer is vrijgekomen. Omdat hij de zolder toch nog moet afwerken diende ik mijn naaihebben -en houden te verzamelen en te verhuizen naar een andere,  intussen lege kinderkamer.

Vanmiddag was de stoffenkast aan de beurt. Ik dacht die stiekem zelf te verhuizen maar genereus als hij is bood hij zijn diensten aan,… ik hoorde hem iets mompelen in den trend van ‘precies een magazijn’ en ‘ik had wel gezegd een voorraad aanleggen maar dit bedoelde ik toch niet,…’🙂 Stoppen met naaien is volgens hem zeker niet aan de orde gezien de grote hoeveelheden stof die hier nog liggen te wachten om iets te worden. Zodus ben ik verplicht  om nog een beetje verder te foefelen zeker?

Maar waarvoor ik u nodig had: ik heb ooit vanzeleven een boekske besteld bij een slimme Nederlander die dat volgens mij gewoon in de bibliotheek is gaan pikken.🙂 (ik moest toch lang wachten eer ik het boekje ontving en toen ik het ontving zat er een stempel op) En daar zat toen toevallig nog een rokskesbijlage van de Knippie bij die ik zelf al liggen had. Wie deze nog niet heeft en hem graag zou willen mag alhier zijne naam achterlaten en zondagavond zal mijn stoffige hand een winnaar trekken.

16 thoughts on “Opruiming van het naaikot – give away

  1. Wat een stoffenverzameling, wow! Die kan je idd. niet zomaar laten liggen. Zitten (voor zover zichtbaar) hele mooie dingen tussen. Doe maar op je gemakske verder, zolang je er niet alleen ergernis maar ook plezier uit weet te halen.

  2. Wat een mooi opgeruimde stoffenkast! Die van mij ziet er bij lange na niet zo mooi uit! (en heeft een stuk minder lapjes er in! wat een voorraad! En allemaal leuk zo te zien!) Stoppen met naaien is nog lang niet aan de orde nee!
    Het boekje met rokjes zit nog niet in mijn collectie dus ik loot heel graag mee!

  3. Ik heb dat boekje ook dus ik ding niet mee maar ik kom je gewoon zeggen dat ik het wel leuk vind dat je blijft. Zalige stapel stofjes, amaai. Eerst op werken die stofjes.
    Ik naai ook maar heb geen blogje en kom dus naar ’t jouwe kijken.

  4. Aha, daar kan ik wel wat mee denk ik😉 Een rokje was ooit het eerste dat ik naaide, maar een patroon heb ik nooit gehad. Ben zelf ook weer aan het vouwen gegaan vanmiddag, staat toch meteen een stuk netter he, stapeltjes in de kast!

Geef een reactie

