Wild grove

Ik maakte voor de dochter wat hANdgemaakte rokskes en dacht in de plaats te krijgen een wonderschone poppiemuts van de wol die ik meestuurde. Maar ik kreeg meer, veel meer.

Zoals ge ziet op de foto kreeg ik ook nog een paar vingeloze handschoenen die mij komende herfst en winter zeer van pas gaan komen. Maar zoals ik al zei er was meer want dathaddenunimoetendoensé: er zat ook nog een bon bij van de Vermiljoenshop. Daar wist ik al direct een bestemming voor, de mislukte circusrokskes indachtig. Ik koos de wonderschone stof Wild grove van  Alexander Henry en wist gewoon dat Sarah -en de mama- hier zot van zou(den) zijn. Als rokskespatroon gebruikte ik de Oliver+S Swingset Skirt en zoals de traditie het wil zorgde ik ook nu weer voor een mislukkingske met name: den bovenkant. Deze ziet er gesmockt uit maar doe daar een T-shirt over en geen kat die het ziet. Dit typende bedenk ik mij net dat ik ook nog een stuk had willen herstikken aan de zoom wegens een minimale scheve escapade maar dat ben ik dus compleet vergeten. Helaas, wat jammer maar bij pakweg den H&M kijken ze ook niet op een scheefstikkingske meer of minder dus ‘ktrekhetmijmaarnietaan.

Ik wou het rokske vanmiddag ineens zo rap mogelijk ter plekke hebben en begaf mij dus verrassingsgewijs naar een grijze brievenbus in het Hol van Pluto om mijn pakket te droppen. De nietsvermoedende Sarah mocht het intussen al ontdekken en stuurde mij al een foto van haar stralende zelf in het wildgroveroksken.

Daar doet een mens het dus voor hé. 🙂

2 thoughts on “Wild grove

Geef een reactie

