De kippige slab met mouwen

Bij de paasklokken bestelde ik een slab met mouwen. Ze waren zo vriendelijk om de materialen te leveren, de rest moest ik zelf nog doen, sidder en beef. Gelukkig bleek dat een makkie danzij de geweldige uitleg van Meisjesmama. Bedankt Meisjesmama, u heeft hiervoor een stikmachien van Fisher Price gewonnen. Ik kocht dus ook een handdoekske in den IKEA. Biais aanzetten was één van mijn proefstukken dus deze is niet helemaal perfect. Op de voorkant kwam: POKPOK een kieken met zwevende poten. Applicaties zijn ook niet echt mijn specialiteit en ik stikte er op de fijne stukken al wel een keer langs of beter naast. Maar al bij al is ’t toch een schoon slabbeke geworden. Zo schoon zelfs dat de man vroeg waar ik dat gekocht had. AHAAAA!

De gebruik(st)er van het slabbeke is nog in de maak, bij Caroline die iets met kippen heeft .Vorige week was hij/zij al 6,5 cm dus de slab is nog ruim te groot. Nog ruim de tijd dus voor de toekomstige tante (ikke dus mocht dat niet duidelijk zijn) om nog meer slabbekes te maken.

2 thoughts on “De kippige slab met mouwen

Geef een reactie

