Drie op een rij

Hierzie ik werk al in serie, allemaal patroonloze plooirokskes uit dezelfde lap stof. Eentje voor Sarah en twee stuks voor de dochters. Ik dacht slim te zijn bij de miniversie en deze te voorzien van een tailleband met een elastieksken maar tijdens het stikken viel den euro dat dat waarschijnlijk niet over haar billen zou geraken als ge daar geen rits tussensteekt. De tailleband moet er dus weer af en de rits moet ik nog ergens bijfoefelen. Van schoon fotolocaties ben ik ook al niet voorzien. Mijne wasdraad bleek na de winter verdwenen en een boom om ze in te hangen hebben we hier ook al niet. ‘k heb ze dan uiteindelijk mits omwringen van een drie-tal rokkapstokken toch op een rij gekregen. Gelukkig want anders zat ik ook nog zonder titel. Oh ja, al deze rokskes werden gemaakt door de samenwerkende vennootschap Krot & Company, hij deed het meet -en telwerk en ik het stikgedeelte.

10 thoughts on “Drie op een rij

Geef een reactie

