Boodschappenzak

Wat kwam er deze week vanonder ’t stikmachien? Het werd een boodschappentas om deze flater goed te maken. Het patroon is alweer van de hand van Keyka Lou. Het is een ruim model dat er op ’t eerste zicht misschien wat vreemd uitziet qua vormgeving maar er kunnen verdomd veel boodschappen in. Bovendien is het supersimpel te maken dus het kon bijna niet mislukken. Een opbergzakje is bij dit model niet voorzien maar dat is toch iets dat ik nooit gebruik. Ik maakte een exemplaar voor mezelf en ahaaaaaa ook eentje voor iemand anders. Mensen die mij persoonlijk kennen houden dus beter hun brievenbus in ’t oog volgende week. De stofkes kocht ik met mijn valentijnscadeaubon bij Pauli.

4 thoughts on “Boodschappenzak

Geef een reactie

