Kleurpotlodenzakske

Mijn oudste dochter moest vanmiddag naar haar allereerste verjaardagsfeest. Een dubbel feest dan nog wel dus dat vroeg om 2 hANdgemaakte cadeautjes. Zonder twijfel ging ik meteen voor een kleurpotlodenzakske in combinatie met een zelfgemaakte stempel. Zelf stempels maken hadden we nog nooit gedaan dus het resultaat viel nog af te wachten. Feit is dat mijne man het precies wel leuk vond en ook aan de slag ging. Twee StefANdgemaakte stempels werden een feit.

Het patroon van deze zakskes vond ik ergens op Etsy. De stof lag nog in mijn kast en vind ik persoonlijk iets minder geslaagd maar het moest roze zijn dus roze is het geworden. Op de buitenzijde had ik de namen moeten appliceren maar wegens onkunde op dat vlak heb ik dat maar zo gelaten en in de plaats een soort 3D-bloem gemaakt. Ze zijn niet schitterend goed gelukt maar ’t kan ermee door.

Pakskes werden voorzien van schoon roos karotenpapier (ruitjespapier voor de slechte verstaander) en afgegeven aan de twee vijfjarige jongedames.

16 thoughts on “Kleurpotlodenzakske

  1. Haha, die zin met je man moest ik twee keer lezen en toen pas had ik hem. 🙂
    Mooi! Die dames zijn klaar voor een dagboek, stempelgewijs ondertekenbaar. (Maar ze kunnen nog niet schrijven zeker?)

  2. Hé, zo in tasjesvorm is het potlodenzakske ook wel superleuk… zeker voor meisjes. Echt leuk gedaan!
    En dat Hema-inpakpapiertje is één van mijn favorieten… o wee als dat ooit uitverkocht is!

Geef een reactie

