De wasverzachtigkleurige tas

2 stikmachinen, ’t einde van ’t jaar, een werkreeks in het vizier,… en mens zou van minder wat rapper op de naaimachinegaspedaal trappen. Ik had besloten dat ik mijzelf nog voor ’t eind van ’t jaar een nieuw sjakos wou maken en jochei dat is me gelukt. Niet volledig op den overlock want ik kan geen bochten nemen met dat ding maar wel deels. Snel dat dat ding stikt! Een waar genoegen om in huis te hebben. Omdat het zo goed vooruit ging lukte het me zelfs om er nog een portemonee/make-uptasding én een scheef GSM-zakske bij te maken. Als ’t voor mijzelf is kijk ik niet op een scheve rand meer of minder. Alles naar patroon van Keyka Lou. De tas is de city tote maar dan ietsjes anders. De knoop/elastieksluiting werd weggelaten en vervangen door een flapke met magneetsluiting. De  bedrukte stof komt van Pink Chalc Fabrics en stelde mij in afgewerkte staat wat teleur. Ik krijg een heus zeepsop/wasverzachtergevoel bij het aanschouwen van mijn tassenset. Fris trekken wij dus het nieuwe jaar in. Zij die werken terwijl u loopt/hangt/zit/staat/,… te feesten groeten u! Alvast een heel gelukkig creatief nieuwjaar gewenst en tot volgend jaar!

2 thoughts on “De wasverzachtigkleurige tas

  1. Beste Mevrouw,
    Ik heb zojuist je blog ontdekt. Wat maakt U mooie dingen.
    Deze tas, make-up tas en GSM hoesje zijn om te stelen. Houdt U ze maar goed in het oog.
    Mag ik U vragen waar U de patroontjes vandaan heeft gehaald ?
    Nu ik Uw blog ontdekt heb, zal ik deze volgen.
    Vriendelijke groeten,
    Chris.

Geef een reactie

