Tromgeroffel alom,… hier volgt de winnaar.

Spannend, spannend, het is tijd om een winnaar te trekken voor mijn allereerste weggever. Ik vond het zelf alvast heel leuk en mijn blogroll staat vol nieuwe creatieve blogs alwaar ik kan gaan snuisteren. 🙂 Het jammere is dat ik eigenlijk gewoon iedereen zou willen blij maken. Helaas is er maar één tas dus maar één gelukkige die met de prijs gaat lopen. Ik had een zeer ingenieus plan opgevat om de trekking van de winnaar zeer origineel te laten verlopen. Mijn oudste kreeg voor haar verjaardag een gezelschapsspel van MB: elefun. Een olifant met een lange slurf die vlindertjes in de lucht blaast die je dan moet vangen met een schepnet. Plan was om al jullie namen in de olifant te doen en dan met mijn schepnet in een wolk van opvliegende lotjes een winnaar uit de lucht te scheppen. Het was mooi geweest maar helaas, mijn olifant blaast géén gewone papiertjes in de lucht. Het hilarische proeffilmpje zal ik jullie onthouden. Statig stond ik met mijn schepnet naast de olfant die op volle kracht blies maar zo’n halve minuut lang kwam er niets maar dan ook niets uit die slurf. Enfin, ik heb een hulplijn ingeroepen en liet de onschuldige -maar wel zeer stifterige- kinderhand een naam trekken uit de te winnen tas.  En welke naam haalde ze boven,…daar gaan we  *TROMGEROFFEL ALOM*

Sara, reactie nummer 21 mag zich verheugen op de komst van een hANdgemaakt pakket.

En dat iets winnen geweldig fijn is mocht ik afgelopen week zelf ervaren. Het vliegtuig van Stan kwam onze richting uit, perste zich met al zijn kracht doorheen onze wildplassersbeveiligde brievenbussleuf en hangt nu op een ereplaats boven onze eettafel. Dank je wel Riet, we vinden je maaksel allemaal prachtig. (er werd zelfs al om gevochten)

5 thoughts on “Tromgeroffel alom,… hier volgt de winnaar.

  1. Ik heb net de tas ontvangen en ik vind hem echt prachtig! Ik ga hem meteen in gebruik nemen, se! Het portemoneeke vind ik ook super. Ik was al lang op zoek naar zoiets. Je hebt mijn motivatie om zelf te leren naaien alleen maar groter gemaakt. Hopelijk kan ik je dus ooit ook iets handgemaakts toesturen!
    Bedankt!

Geef een reactie

