Stoffenbestelling

Juicht ende jubelt, mijn stoffen uit De Joenaaitet States zijn toegekomen. Nadat ik ze woensdag al met water in de mond aan mijn neus moest laten voorbij gaan omdat de facteur niet kon teruggeven op 20 euro, zijn ze nu ein-de-lijk hier. Ik graaide eens goed in de koopjeshoek van Pink Chalc Fabrics en ben 5 meters, een pakje met 42 squares en twee halve meters supermooie stof rijker. Verzendonkosten: een euro of 8 en geleverd op 13 dagen. De stoffenprijzen in de koopjeshoek beginnen vanaf 3.99 dollar ofte iets meer dan 2 euro en half per yard. (bijna een meter) Ge kunt er niet voor sukkelen ware het niet dat de douane daar ook nog iets bij wilde opstrijken, 10 euro was den tarief waarmee ik mijn geïmporteerde stofkes in de armen kon sluiten. Maar toch, alles bij elkaar was ik geen 50 euro kwijt dus ik vond dat persoonlijk heel goed meevallen en hoef ik het nog te zeggen, de stoffen zijn echt goddelijk! En ik weet wat ermee te doen, nog ideeën en patronen genoeg. Ik zoek alleen nog een adreske waar ik tijd kan kopen.

2009 11 12_0278_bewerkt-1

 
One thought on “Stoffenbestelling

Geef een reactie

