Spektakel

Weinig toonbare dingen deze week of nog beter: geen toonbaren dingen. Ik heb gewoon wat zitten dingensen met dit en wat dingensen met dat,… veel tegelijk dus. Een drukke periode komt eraan en mijn hoofd zit vol projecten die ik vanzeleven niet af krijg op de in mijn hoofd ingestelde periode. Ten eerste hebben we de babyboom. Veel mensen raken zwanger en de baby’s zijn bijna klaar en zullen verrast worden met een hANdgemaakt cadeau. Probleem is wel dat ik niet weet of ik iets moet maken voor meisjesbaby’s of jongensbaby’s dus diegene die zich geroepen voelen mij dat al mede te delen zullen hun cadeauke rap hebben.🙂

Verder wordt er ten huize van stof binnengehaald, veel stof want ze geraakt rapper op dan ik ze kan bestellen. Mijn tweede bestelling bij Vermiljoenshop lag vanochtend al op de deurmat. Daarnaast waagde ik me aan een bestelling bij Pink Chalc Fabrics. Ik maakte mijn keuze tussen de ‘sales,’ mooie stofjes aan mooie prijsjes. Rest enkel de verzendkosten uit Amerika en de mogelijke douanekosten die hopelijk niet te hoog gaan uitvallen. Tot op heden zijn ze nog niet aangekomen dus we leven in spannende afwachting. Eind deze maand is er dan ook nog eens het stoffenspektakel in de Brabanthallen. Geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen maar we gaan er in ieder geval eens een kijkje nemen. Daarnet kreeg ik van mijn man een ‘envelopke’ cadeau dus ik kan me daar zeker al eens tegoed doen aan leuke stoffen. Het jammere is dat ik (nacht)werkende ben en er dus mijn slaap voor zal moeten laten,…

Qua projecten heb ik de stof binnen voor een kinderrokje en ben nog in afwachting van een rolzoomvoet die mogelijks nog een maand -!!!- op zich zal laten wachten. Kerstmis komt er ook aan en ik had het wilde plan opgevat om de vrouwelijke tak van mijn nabije omgeving te verblijden met een hANdgemaakte tas of zo. Ik vrees helaas dat dit project nooit vanzeleven tijdig klaar gaat geraken. Ook in de wachtrij ligt een soft structure babykapoentjesdrager in prachtige Amy Butlerstof. Hij is bijna helemaal af maar de twee draagriemen bleken niet helemaal gelijk en zoiets wou ik toch niet afleveren. Dringend tijd om dat inorde te brengen dus.

En dan had ik voor mijn allerliefste bloglezers eigenlijk ook nog iets in gedachten, zo tegen kersttijd dacht ik het te annonceren maar eigenlijk is het al bijna af,… Spannend hé? Ik kan misschien al verklappen dat het een tasje is en dat de stof circle circus heet en volledig in de modekleuren is.😉 Curieus of ik er vanaf ga geraken.

 

9 thoughts on “Spektakel

  1. Ik lees dat mijn voorgangers kunnen tellen.🙂
    Anders moet je er om dobbelen. Met twee dobbelstenen. Dan maakt nummer 4 net iets meer kans!

    (En wat betreft dat stoffenspektakel: de moeite. Niet echt dé leuke designerstoffen zoals je ze bijvoorbeeld in de Vermiljoenshop vindt, maar ook niet enkel het allergewoonste en vooral: goedkoop. En veel. Ook veel volk.)

  2. LOL, goed bezig! Ik dacht mijn hANdgemaakt cadeauke wel te verlappen aan iemand die zelf géén tassen kan maken en die helemaal niets van naaien kent dus ook niet ziet hoe ontzetten scheef dat ding infeite in elkaar zit.😉 Ik vermoed dat het lotje trek zal worden zeker?

  3. Hoe zit het met die douanekosten…heb je er moeten betalen? En hoeveel als ik zo curieus mag zijn? Ik zou ook wat stofjes willen bestellen uit de US…maar het schrikt me toch wat af?
    En ja…ik doe ook mee.

Geef een reactie

