Trofee er maar mee: de honest scrap.

honest scrapDeze kreeg ik van eloleo en dan ook nog eens van Annelyse. Dubbelbedankt voor deze ultieme schone oranje trofee.

En er horen warempel ook nog regeltjes bij: diegene bedanken waarvan je hem kreeg dat is bij deze dan ook gedaan.

10 dingen over jezelf vertellen, da’s een andere quelquechose,…

– Hallo, Ik ben An, ik ben 33 jaar en ik doe Woody Woodpecker na. Telt dat voor 3?🙂

– Ik heb 2 kinderen. 2 meisjes van bijna 5 en 20 maanden oud.

– Ik zou graag nog verder studeren maar weet nog niet wat,…

– Ik leef al 20 maanden als een kangoeroe met mijn jongste dochter. Ze wil niet alleen in een bed  sinds haar geboorte dus wordt ze gedragen en doet ze haar dutjes al 20 maanden in een draagdoek of op mijn arm aan de borst terwijl ik in de zetel of achter de PC zit. ’s Nachts alleen slapen in een kamertje en zo, zoals bij de meeste mensen, is hier dus niet gangbaar. Wij gaan met de kippen op stok en kunnen héél soms wegsluipen maar liggen meestal even snel mee in zwijm. Nota: als ik ’s nachts uit werken ben neemt mijn man de rol van kangoeroe over. Kinderen, ge moet er iets voor over hebben hé!

– Op mijn 24 ste leerde ik terug stappen na een driedubbele bekkenfractuur.

– Ik heb twee jaar naailes gehad en ik ben bijna alles vergeten wat ik toen leerde. Ik weet wel dat we eerst een schort maakten met een geappliceerde soepterrine die als zak fungeerde, een kinderkleed, een broekske, een nonnenrok een mottige peignoir en een hemdsblouse die ik vanzeleven nooit heb gedragen.

– Ik hou van kleinkunst.

– Tot op mijn 18de speelde ik dwarsfluit. Ik kan noten lezen maar van dat matengedoe enzoverder snapte ik bitter weinig. Ik speelde altijd op gevoel en naar eigen gedacht. Folkachtige gypsy-viool is iets dat ik ooit -als een dag meer dan 24 uren telt of in een ander leven- ook nog graag onder de knie zou krijgen.

– Onze huisdieren zijn: 1 kater van een jaar of 7, twee nemovissen, een picasso doktersvis, een poetsvis, een zeeëgel en een zandblazende vis waarvan ik de naam niet ken én een hamster.

– Onze aanspreektitel hier in huis zijn ons gegeven door de oudste dochter en luiden als volgt: Mammie de Bammie, Pappie de Flappie, (is hij niet blij mee) Lienie de  Pienie en Becky de Bocky. Andere familieleden zijn: Metie de Petie, Opie de Popie, ( is er ook niet blij mee) Tantie de -ondoorschijnende- pantie en Tommie de Bommie.

– Ik ben héél slecht in wiskunde.

Yes, ik zit aan 10, al wie niet weg is, is gezien. Nu zou ik deze award zelf ook moeten uitreiken aan 10 verschillende mensen maar helaas,…bijna iedereen uit mijn naaiwonderslijstje heeft hem al gehad! Volgende personen dienen hem dan maar dankbaar te aanvaarden en verder te verspreiden over onze aardkluit:

Applaus voor mezelf, die vooral bezig is met fotografie en fotobewerking

Voorlopig nog 3 kapoentjes: die kan breien en juwelen maken

Morgan Magic die alles weet over breien en haken.

Toile Ciree omdat het tijd is dat ze nog eens in actie schiet.

Zeep enzo over zeep enzo

Oo Jipie Jipie ja jo vanalles vanonder het stikmachien

Keyka Lou mijn bron van inspiratie

Karbonkri naaien en stikken, ze weet het steeds weer te flikken.

en de rest die hem wil mag zich vrijwillig en geheel kosteloos melden.🙂

Zo, ik ben er vanaf.

3 thoughts on “Trofee er maar mee: de honest scrap.

  1. Merci merci! Ja, ik moet echt terug in gang schieten hè, ik weet het. Ik word er trouwens zelf ook redelijk ambetant van. Maar tijd vinden… ik weet niet wat dat is dit schooljaar, maar ik graag precies niet meer in een normaal ritme

Geef een reactie

